torsdag 11 mars 2010

' konstigt

Två mycket märkliga saker här hänt idag. När jag satt på bussen in till Halmstad så låste sig min käke sig. Detta är sant. Vissa vet att jag kan få min käke att hoppa (SANT) Jag säger alltid att den hoppar i led men de gör den inte.. men någonting gör det. På senaste tid har den börjat göra det jätte mycket och nu då börjat låsa sig? Vafan är det liksom??

En annan sak som är märkligt är att jag har blåmärken över HELA benen båda två. Jag vet om att jag inte trillat eller gjort någonting som kan ge mig blåmärken? Förstår inte. Fullt med blåafläckar i olika storlekar överallt som är helt ömma. Konstigt? Mycket konstigt!

Nu sitter jag här och är tjurig som en liten flicka och inbillar mig att det finns en pakt... kan inte säga mer. Dum jävla pakt, något skumt är det. JA! Morgondagen lär väl bli bättre även om jag vill spy bara tanken på sprit. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu ska jag pömsa i säng för en lektion imorgon... det är så dumt med bara en. Man blir så omotiverad. Om jag nu någonsin är motiverad? Don't know.

Nattinatt. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar