fredag 12 mars 2010

' inte dumt alls.



Johnny Depp faller mig i smaken!


Idag är jag på MYCKET bättre humör. Dagen började ganska kul, med att jag får ett sms som får mig att skratta. Fast det bjuder jag på mer än väl, vaddå da? In till skolan för en lektion sedan hem igen. Grät till greys atonomi? kommer aldrig ihåg hur de stavas haha. Nu ligger jag här och lyssnar på musik och funderar på Matchen jag nyss fick sms om på söndag. Undra hur mina fötter kommer ta den? Vi får väl se, kommer i alla fall inte vara bakfull.


Idag blir det 20 årsfest så det står härliga tider till! YES! Skjuts dit och hem är fixat så det känns skönt. Outfiten är också klar så det ska inte vara några problem alls faktiskt.


Ibland är allt som krävs lite självförtroende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar