måndag 15 mars 2010

' framtid.




Alla tycks undra hur min framtid kommer se ut. Det här är min plan än så länge. I sommar kommer jag ungefär ha 3 jobb, två helt säkra i alla fall. Så jag ska jobba så mycket som möjligt och spar så mycket pengar som möjligt. Så i hela ett år ska jag försöka ta på mig så mycket jobb som jag bara kan. Sedan får vi se hur mycket pengar jag lyckas samla undan. Isåfall om jag kan få ledigt kommer det bli en resa till Turkiet i Augusti. Sedan nästa år är tanken att jag ska till USA och vara au pair i ett år. Den drömmen kan fortfarande ändras då både tågluffa och resa runt i Australien och Thiland är något som också intresserar mig. Så det är vad det ser ut för mig just nu. Alla vet att mina drömmer kan ändras när som hellst. Jobb blir det i alla fall sen iväg och resa.

Lägenheten har jag lagt på hyllan och bestämt mig för att det får jag ta när jag är färig med mina planer. Först och främst ska jag spara pengar så jag kan göra så mycket jag vill. Så ser det ut, nu vet ni det.


Idag: Blir det naturkunskap, projektarbete och engelska C. Träna ikväll ska jag försöka klara av. Vet bara inte hur med min träningsvärk.

Tack för mig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar