söndag 21 mars 2010

' floder

Jag grät floder till grey's anatomy igår. Aldrig sett sesong 1,2,3,4 så började kolla upp till 2an och mina ögon var rödsprängda. Sov dåligt som vanligt, börjar bli van. Förstår inte när jag ska få sova ordentligen igen.......

Match idag och jag fick spela på vänsterytter. Detta gjorde mig förvånad och en smula glad. Även om jag hade kunnat gråta floder efter matchen. Kanske har min tränare rätt när han säger att jag måste tro på mig själv. Har tappat tron på mig själv i många saker på sistonde, trodde aldrig jag skulle göra det i fotboll bara. Det var någonting jag visste att jag var bra på även om jag hade en dålig match. Jag behövde inte engagera mig speciellt mycket för det gick ändå. Nu ett x antal kg tjockare och slöare går det inte alls. Men glädjen till det är tillbaka, jag tycker det är roligt att spela boll igen och det var längesedan det var så.

Nu gråter jag fortfarande till G.A och det känns skönt. Ibland känns det skönt att gråta till andras bekymmer... efter några avsnitt blir det plugg.


Donna Lewis - I love you always forever (var låten mix letade upp till mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar