måndag 1 mars 2010

' klantigt.


Gick upp halv 10 stressade, vände på halva vägen och insåg när jag kom hem att jag glömt min plånbok hos josse igår. Så det var bara att åka till syster och sjukanmäla sig. Kör inte till h-stad utan körkort och betalar inte bussen! Syster klippte mig sedan åkte vi och köpte världens goaste sallad.. MUMS!!! Sen låg jag och grät över en film. Ringde Emma och vi åkte och solade så nu känner jag mig lite brun igen.

Åkte även inom Josse för att hämta min plånbok. Nu sitter jag här och har tråkigt och panik över allt som ska vara färdigt denna veckan.. I'm a dead woman! Snart blir det dubbelpass styrketräning/kondition. Känns som jag kommer vara död imorgon igen. Då jag ska försöka hinna med att gå ut och gå. Som sagt full jävla rulle denna veckan. Fast vi är redo för en spektakelhelg.

Igår var jag rädd att jag hade fått utslag igen men det ser bara ut igen idag. Dock är halsen inte okej... så bäst för den att den håller sig.


Jaha... inte direkt oväntat.

Igår var även ett årsedan sen förra gif festen... öh det kan vi glömma tycker jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar