fredag 19 mars 2010

' Cornelia Karlsson!!!

Inhandlade tre par hööööga pumps idag. Jag är kär i alla tre riktigt kär. Två får jag inte använda fråns balsen & studenten.. hur ska detta gå? Min åh vad fina dem var. Hade inte min kamera varit inne på lagning hade jag genast lagt upp en bild på dem. Idag skulle jag inte fuska... ? eh? Har redan ätit en bit smörgåstårta, ikväll blir det fläskfilé med en massa godsaker. Sedan sancks, okej? Idag ska jag försöka att inte bry mig. Hur detta ska gå? När jag vill dö för bara smörgåstårtan.. det får vi se.

Kanske blir 24 h ikväll.. men är verkligen bara sugen på att stanna hemme och inte göra ett skit. Trött på fest, massa trött på fest. Eller är egentligen bara trött och behöver sömn. Ska därför lägga mig och läsa en stund, aldrig fel. Imorgon får vi helt enkelt se vad som händer. Blir en nykter afton eftersom lilla jag ska vara med och spela i roligt nog.. A-laget. Hur sjutton detta ska gå.. blir nervös bara jag tänker på det som vanligt. Jag som hade världens självförtroende i fotboll innna men inte nu längre.


Nog tjatat....... en vecka går alldeles för snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar