fredag 19 mars 2010

' ändrat mig



I början tyckte jag att denna boken var lustig som fan. Så la den på hyllan eftersom jag blev helt snurrig utav den. Efter några veckor tog jag upp den igen, sen lade jag ner det igen eftersom jag inte hann. Nu har jag tagit mig tid och börjat läsa på allvar och jag gillar inte fantasi över huvudtaget. Fast herrejävlar vad bra den är, nu vill jag inte längre lägga den på hyllan utan bara läsa och läsa. Det slutade med att jag somnade med boken på huvudet idag.

Bestämt mig för att bara vara hemma med mamma och niklas ikväll. Orkar ingenting annat, så ikväll blir det väl en filmkväll, tillsammans med läsning. Jag gillar det. Många tror att jag är den som älskar att festa och vara i rörelse jämt och ständigt. Jag tycker visst att det är skit kul att festa, men jag tycker även att mysig hemma kvällar är det bästa som finns. När man är singel tycks man inte kunna ha det, fast det skiter jag fullständigt i. Har inga problem att sitta själv och se på film, absolut inte. Samtidigt som jag inte har några problem att dela en film. Så, så är det. Jag är mogen nog att kunna stå för att jag verkligen gillar att sitta med mamma och dem och kolla på till exempel som vi ska kolla på ikväll: Så ska det låta. Kalla mig gammalmodig, vaddå da? Jag trivs som fisken i vattnet.


Jag fick höra något gulligt i dag att jag har mer liv i mina ögon. Att de glänser, jag uppskattar kommentarer som dem. De får mig att må en smula bättre. För även om de varit depp inlägg de senaste dagarna är jag lycklig. Det är jag faktiskt, är så fruktansvärt glad över att jag börjat röra mig och sånt igen. Kan inte bli bättre.. jo lite, men ändå. Så tack annie för den underbart söta kommentaren. <3


PUSS .. räkna med fler inlägg... om jag får tråkigt vill säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar