måndag 8 mars 2010

' get over it!

Sov något så sjukt dåklig inatt, den ena sjukare drömmen efter den andra. Sen var det med Mamma och Annica in till stan för att kolla kläder till Annica. Ja jag lyckades hitta en MASSA kläder till henne så hon var nöjd. Jag själv fick mig en efterlängtad jeansjacka. Min mamma är bäst <3 även hon fick sig tre stycken plagg.

Nu sitter jag här och väntar på att träningen ska börja. Inget dubbelpass idag inte. Vi hade visst gått ut på grus, så blir ingen fotbollsträning för mig idag. Gympan ger mer det jag behöver.

-

GET OVER YOURSELF!!!!



Ser ut att bli en äckligt bra vecka.... den börja ganska bra ;)

Det är okej, om jag säger att det är det så är de det. Varför släga bort någonting som får en att le? Det verkar ju bara dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar