tisdag 16 mars 2010

' Au pair

Mina papper har kommit tillsammans med en film jag nyss tittat på. Jag vill, men vågar jag? klarar jag av det? Det återkommer vi till senare. Nu funderar jag på om jag har en prick i mitt straffregister. För när jag gick i nian? sommarlovet till ettan skulle jag tro blev jag tagen med sprit på allmänplats. Fick sitta i ett "förhör" och sen var det över. Nu frågar jag mig om det gav mig någonting för det? Isåfall är jag körd som Au pair... det känns sådär kul isåfall, undra vart man ska ringa och kolla det någonstans.

Detta kommer (om det nu blir av) bli nästa år ungefär vid nästa höst skulle jag gissa på. Jag frågar mig själv om jag kan klara av det, klara av att ta hand om barn. Jag tror faktiskt det, för innerstinne gillar jag barn. Har också funderat på vilka åldrar jag vill ha. Mellan 2-5 tror jag skulle vara perfekt. Sen vart skulle jag vilja vara? I antingen LA eller Calefornia. Japp så är det så är det.

Det är ett år dit så mycket kan förändras på ett år.


Idag är jag hemma från skolan då jag har en svullen hals. Hade nog klarat av att gå dit på lite panodil men så kändes det inte imorse när jag var trött och hade ont i hela kroppen. Så stannade hemma, nu ska jag började plugga natur och projektarbete så det blir färdigt någon gång.

Det var allt..

saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar