lördag 6 februari 2010

' Vad ska man göra..

Sitter här med stor jävla beslutångest! Många alternativ men vet inte vilket jag ska välja.. Sånt är jobbigt! Mellbystrand, Laholm, Vallberga eller Halmstad? Alla kommer nog sluta i Halmstad så. Vi får se hur det blir, hoppas på en lika bra helg som förra. Samma goda fina saker är köpta så det ska nog bli bra.

Längtar tills nästa månad då det blir inhandling av kläder.. kommer också vara snorfattig om jag nu int får mitt studie bidrag... FUCKNO! Eftersom jag inte tog jobbet idag OCH inte jobbade förre helgen så är jag ganska död nästa månad. Så nu ska jag sluta spendera mer pengar. Aja.. nu ska jag ta en titt i min gadrob och skaka lite på huvudet som vanligt!

Här är en snutt av mitt projektarbete ....


Ingen vet varför jag håller kvar, inte ens jag själv. Ändå vägrar jag säga det högt, för det är när jag väl sagt det högt som det verkligen är sant. Det är då jag måste släppa taget. Även om jag borde släppa taget, så är de det sista jag vill. För om ett hjärta kan frysa till is, så gjorde mitt det. Om allt inuti en kan dö, även om man lever så dog allt då. Även om jag fanns så var jag redan långt, långt borta. För mina ögon ser svart hur ljust det än är och hur mycket jag än vattnar blommorna så dör de. Där finns ingenting, ingenting jag kan göra åt det. Det har redan hänt, det är försent.


Har ingen aning om hur den ska sluta.. men det kommer väl (;


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar