lördag 6 februari 2010

' Uuurrrkk.

Igår: Det blev mest att köra runder.. runder och runder! 3 var jag hemma inatt, då var jag så trött att jag trodde jag skulle somna på hallgolvet.. phuu!!

Idag; kände mig nästan bakfull så trött jag var. Men gick upp och försökte få syster att åka med mig till systemet istället ringde numera äckelmarcus och tyckte jag skulle hämta honom smittan, bonnen och packe i Halmstad. Snäll som jag är gör jag det... åh det ångrar jag! Tack och lov att jag kom hem levande (även om det var jag som körde) men Bonnen var snäll och köpte min finfina dricka. Så gick vi inom svenne och sa hej också. Han är ju trotts allt min enda vän ;)

Nu sitter jag här, tänkte fira med en kyckligtallrik.. men åt inte ens halva. Usch!!! Så den fick gå ner i soptunnen igen. Så idag blir det fan det minsta, minsta. Har egentligen träning nu, men är för trött att ens fundera på att gå på den. Heeeelt död!! Sticker dit på Måndag istället så får de bli simmning imorgon om jag är mänsklig nog.

Ikväll vill jag festa gärnet... men alla ska ut! Jag vill inte ut!!! blää!!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar