söndag 7 februari 2010

' lång lördag.

Ojojoj.. Det blev klänning och ett leende till Mellbystrand. Där förfesten höll hus. Lite tråkigt att jag nästan var den enda av tjejerna som drack. Fast vi får rätt kul ändå medan vi pratar om långa saker.. Julia körde mig senare till Laholm där det blev en runda på bakfickan. (as tråkigt) så tjatade på dem att vi skulle gå hem så jag själv fick dricka. Så långt om länge fick jag dem till att gå-

Tänka sig att tre människor ändå kan göra en fest! Hoho, det var riktigt roligt! Sedan var Emma en smula dum vän, eller kanske inte. Haha jo, det var hon faktiskt! Sen blev det promenad mitt i natten (morgonen) sedan tillbaka till Svenne, titta på en film. Sov två timmar i en soffa (eller jag låg mest och räknade ner tiden tills jag skulle få komma hem) Sen var det bara att försöka få upp Svenne som var omöjligt. Så Jack tog bilen och körde hem mig och Packe. Sedan somnade jag som en stock till 12.

Nu sitter jag här, en smula bakfull och kall! Här är bara 18 grader.. BRR! Senare ikväll ska jag inhandla sista presenten till Mamma. Hon blir en gammal dam imorgon!

Vissa saker kan man inte fråga, ändå vill man så gärna ha ett svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar