fredag 5 februari 2010

' KÖRKORT!!!

Behöver jag säga mer? Jag klara det klara det och klara det!!! Trodde jag fan aldrig att jag skulle klara det på första. FY helvete vad skönt, kan inte bli bättre.
Så nu är jag en i gänget på de som klara allt första. Wooppiidoo.

Min första tur blev till Ikka och lämna hennes julklapp som är galet sen. Sedan var det ner till stan för att köpa linsväska till mamma och herregud, vilken vääg! Sen höll en farbro på att backa på min bil. Men den klarade sig finfint. Nu sitter jag här och bara ler. Tack alla för gratulationerna! Idag blir det att vara chaffis och imorgon blir det till att fira stort!

Så ikväll ska jag köra mamma och syster. Sedan blir det lite häng på brasseriet. Sedan måste jag få någon som jag köpa lite sprit till mig för imorgon.. men det löser vi!

Jag tror detta är den bästa dagen i mitt liv (tror faktiskt det är det)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar