måndag 1 februari 2010

' thank you

Måste bara berömma mig själv över hur duktig jag varit idag.
Frukosten - kan bli bättre.
Mellanmål - vatten och en och en halv klementin.
Middag - sallad och en liten pytte liten kycklingbit och vatten.

Jag har läst världens bästa tips att man kan mätta sig själv med vatten. Det funkar faktiskt! Skulle varit ute och gott, men min träningsvärk och kylan känns sådär. Så istället har jag nu gjort 50 situp och om jag hade ont i ryggen innan så har jag det nu. Sen mina armhävningar (de nämner jag inte) Men för att va jag så är jag jävligt nöjd! Nu ska det bli ändring, tänk vad snygg man kommer känna sig med några kiloväck.

Har pluggat körkort som ett litet as idag också.. ändå känns det som de aldrig sätter sig. Blir så jävla trött!! Så nu har jag lite rast och lyssnar på underbar musik!!!


jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill... snääääääälllllllaaa!


hjärta
/ cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar