tisdag 2 februari 2010

' tårar av glädje.

Sov nästan ingenting inatt heller, börjar bli as tjatigt. Går verkligen inte somna på nätterna längre. I vilket fall som hellst så åkte jag in till halmstad vid 8 imorse sen var det bara plugg, plugg och en jätte nervös mage.

Sen var det bara att gå till vägvärket och skriva upp (om min bild blev ful) Vaddå da.. Nu hoppar vi till det roliga. Jag klara uppskrivningen jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle klara det. Så börja nästan gråta över hur glad jag blev. Det var visst inte alls många som hade klarat det, fyfan vad trisst!!!!

Men jag klara det och det förgyllde hela min dag. Så åkte bussen hem körde lite med mamma sen bestämde hanna och jag att vi skulle åka in och gymma och simma. Så blev till att gymma en timme, sen simmade jag hela 50 längder på 50 minuter. Det betyder tt ajg simmat en längd i minuten och jag måste faktiskt säga att jag tycker det är riktigt bra!

Jag skulle kunna gråta i vilken sekund som helst, men inte för jag är ledsen utan bara glad. Glad att det känns bra. Jag hoppas bara jag klara nästa del också. För första gången på väldigt länge känns det som jag är påväg någonstans. Som om jag inte behöver sitta och vänta på folk, varför ska man göra det?

Det är bättre att leva sitt liv och det känns bra. Det känns ännu bättre att min diet faktiskt går bra. Nu ska jag bara åka och köpa en våg. 5 kg ska bort till mars!
Så imorgon blir det träning, torsdag friskis och svettis. Fredag fri, lördag kanske ut och gå & söndag också.


ååh jag längtar till en snygg kropp ;)


"Det kommer att vara hårt att vara vänner, visst?"
- Men har dig hellre i mitt liv, än inte alls "

- one tree hill är bra på att skapa tårar.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar