tisdag 2 februari 2010

' banana

Alla behöver en bananan.. jag skrattar så jag dör åt mig själv. .. är de okej ;) ?


Just nu saknar jag något fruktansvärt mycket.... det här är ju dö tråkigt! Hur klarade man sig förr? förstår ingenting... inte ni heller? Det är i alla fall dagens stora nederlag. Tänk vad kul... happy.

Håll käften Cornelia.. okej.. men det är tråkigt!!

Jag längtar redan till helgen då jag antagligen ska träffa min fina underbara bästaste jack <3 Om jag alltid har kul med honom.

Så nu ska jag berätta ett roligt minne (Älgens idée)

För några årsedan kanske två så hade jack, jag och maggan? Kanske gbg också var med ingenaning. Vi hade i alla fall jätte tråkigt, så vi började dricka sådär halv 11-11 på kvällen och vi blev skitfulla (speciellt jag och jack) Jag hade tidigare i veckan läst att killar skulle bli upphettsade genom att suga på brösvårtan (vi tyckte detta var helt hysteriskt roligt) (känsliga läsare ska sluta läsa nu!!)

Så vi bestämmde oss för att göra sjukmärken på Jacksbröstvårta... då ska jag säga er, att det var något utav det jobbigaste och svåraste jag varit med om! Detta var så jävla roligt för istället för ett sugmärke på bröstvårtan så fick han bara jätte ont.

Det slutade med att jag och maggan bad föra våra liv på vägen hem.


För övrigt så är jack den jag varit tillsammans med flest gånger.. jag tror det var si och sådär 13 gånger. Inte konstigt att han fortfarande är en stor favorit!! <3
Så ihelgen ska vi skapa nya galna minnen (inte sånna minnen dock) Sen hoppas jag på andra äventyr.... kanske något som börjar på iiinn ... hooppp och lek. ;)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar