lördag 13 februari 2010

' Now I'm that bitch

Jag är såååååå jävla tillbaka. Välkommen hem Cornelia, man tackar. Hur fan kan man tappa bort sig sådär fullständigt? Tror inte jag varit mig själv på över ett år och det känns skönt att vara tillbaka. Det låter fånigt när jag säger så, jag kan inte förklara det med annat att det känns i hela kroppen att jag är tillbaka. Mitt självförtroende börja växa och någonstans börjar jag hitta mig själv och vad jag vill få ut av mitt liv. Har mina vänner som jag vet bryr sig och som jag bryr mig om. Att jag även kan ta en jobbig dag och se att morgondagen kommer bli bättre. Börjar röra mig igen och känna glädje med det. Det känns riktigt skönt!

Trodde jag hade gått förlorad, men nu vet jag vad jag vill. Now I'm that bitch. Kanske.. jag står i alla fall vad jag gör. Även om de alltid inte är det smartaste. Men jag är nöjd, nöjd med mitt liv.

Ikväll blir det H-town sen får jag se vart kvällen leder. Med Emma vet man aldrig vart man hamnar. Så kläningen ska på och försöka snygga upp sig själv.


Cuz you thought that I was pure as snow
Guess you didnt know
Cuz now Im that bitch
Youll never get to
Cant get what you want
So youre acting like a punk
You were too fly then
So fly away now
Now Im that bitch
And youre just a clown
Cuz now Im that bitch
Now Im that bitch



Why should I even remember
Back when you blamed me
To put it frankly
But now Im back
Im not attracted
And youre not getting none
Cuz Im not for the takin
Im not a bender
Return to sender
Ill laugh at you
Even ask me to
To get with me tonight
You passed me by
Never looked twice
Now Im the chick
You wanna be with
Isnt it so funny now
Im the one to shut you down
Dont worry girls
If he didnt notice you
Soon hell be beggin to

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar