söndag 14 februari 2010

' fight for this love

Hade den bästa lördagskvällen en flicka kan önska sig. Tillbringa det med alla mina favoriter. Förfest hos Maggan, kunde inte bli bättre. Senare in till Stan TC var fullt så Emma fixade in mig på Mårtensson. Det var ganska galet, även om jag tillbringade större delen själv, i telefon och att leta upp Emma efter jag tappat bort henne hela tiden så var det topp. Roligt att träffa folk man inte träffat på evigheter och ännu roligare att någon man tror ska eller ska och ska borde tycka illa om en är precis lika trevlig som vanligt. Jag gillar at bli överraskad!

Sedan kom snälla Jack och hämtade mig. Jag tror att jag slät mina ögon halv 8 imorse. Fast jag sov som en prinsessa de där två timmarna. Sedan kom Niklas och hämta mig coh jag hann inte ens lägga mig i soffan fråns jag somnade. Sen har ajg gjort helt myskosaker då jag inte har vetat om jag varit vaken eller fortfarande sov. Beppe kom senare och hämtade mig och vi stack och åt och det var lika äckligt som förra veckan och över halva hamna i papperskorgen. Jag är störd!!! Fast jag gillar att vågen visar positivt igen (även om jag måste träna som en idiot imorgon)

Nu ligger jag här och funderar på om jag ska plugga eller lyssna på låten en gång till och jag tror de blir att lyssna på låten sen ha ångest imorgon över att jag inte pluggat. Skulle egentligen gått på bio med Josse idag, men mitt prov förstör allt :( Så ska försöka planera in ett nytt datum.


Jag förtjänar det inte, det enda jag kan säga är förlåt.
Men det är försent jag har redan hoppat in med båda fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar