lördag 13 februari 2010

' äckelbakis

Jag behöver en blöja, en spann och någon som baddar min panna. Det gör ont att bara titta... jag hatar att jag alltid blir så jävla dålig! Jag skulle aldrig kunna sova borta med en sånhär bakis, skulle aldrig funka. Haha.

Gårdagen: fixade mig snabbt stack till Emma var lite social med gittan och Emma så klart. Fasen vad jag gillar hennes mamma! Om ni vill veta alltså. Sedan hade jag lite för lite dricka tyckte jag... (skulle bara haft det) Så fixade mer sen åkte vi till Mihai och Ida där Oskar också befann sig och det blev singstar i massvis. Självklart spöade jag skiten ur ALLA! Kul var det!! På något vänster gick jag från nykter till kalasfull och jag skyller på oskar som sa skål fyra gånger i minuten.

Sedan blev det en spontan ikväll och jag antar att de är dem bästa. Eller? Självklart är dem det! Alltid roligt när man aldrig har en aning om vad fan som ska hända de nästa minuterna som kommer komma. Sedan blev det brasseriet jag tyckte mest alla hångla och trilla omkull så jag satt mest och fnissa åt hur roligt allt var. Sedan mådde jag dö dåligt så åkte hem. När jag var hemma lyckas jag trilla och slå i min armbåge så den är knappt okej idag.

Nu sitter jag här och är äckelbaksi och funderar på hur i helvete jag ska klara av att dricka idag och vart det bär av... I DON*T KNOW. Jag vet bara att jag är jävligt glad att jag får pengar av folk för jag klarat mitt körkort för de sponsrar skitbra!

SÅ TACK ERA KÄRA SNÄLLA OCH UNDERBARA MÄNNISKOR :)


Nu vill jag vara lovlig till att köra... för jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar