tisdag 9 februari 2010

' mine

Haft en av de tråkigaste tisdagarna på länge. Fick ingen med mig och simma så nu känner jag mig sådär dålig igen!! Eftersom jag inte kommer kunna träna imorgon, så jävla tråkigt vill verkligen träna! Men vi ska fira mamma och känns jätte taskigt att skita i det. Så imorgon får jag svälta mig för att ta igen träningen (skoja bara)
Har iaf gått ner i vikt och det är positivt!!!!!!!!!!

Har fortfarande jätte ont i huden efter att jag brände mig som fan igår!! Så idag ska jag smörja in mig med min nya brun utan sol. Det kommer nog bli super! Ska också försöka leva på 200 :- resten av månaden så jag kan betala av lite i nästa. En annan människa retar gallfeber på mig... inga pengar, inga pengar. Som om jag har mer? Eller mamma som betalar.. betalar och betalar känns som det är allt hon gör nu för tiden!

Mitt körkort har också kommit till posten så får väl köra inom efter skolan imorgon coh hämta det och skratta åt hur jävla ful jag blev. Aja nog tjatat nu ska jag sova.
För övrigt finns det något underbarare att sova med nya påslakan?
För mig är det paradiset.... i love it!!!!!!!


Sen alla som är på studentfesten hahahhaha vad dåligt ni kommer må imorgon när jag mår som en prinsessa.


P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar