onsdag 10 februari 2010

' vilket kap!!

När klockan ringde var jag inte långt ifrån att ställa den på en timmes sovmorgon. Var dödstrött men bara att gå ner och få i sig en torrknäckemacka!!!!! Orkade kanppt fixa mig så mitt konstiga självfall blev det och på med en tröja jag hittat i förrådet som uppskattades av niki. Alltid roligt när old stuff blir gillade. Sedan var det bara att köra till bussen.. Någon dag kommer jag köra av vägen av att jag somnar framför ratten. Ändå har jag full jävla volym på dunkdunkdunk!! För att vakna vid liv, men det vet jag sjutton inte.

Skolan var... ganska seg! Som vanligt 1h lektion sen bara planering inför morgondagen. Så efter att ajg och niki mumsat i oss en kaka som vår kära Liselott hade gjort blev det ångest och vi skulle gå till stan. Fast vinden fick oss att bara gå en bussstation längre. Herrejisses vad kallt det är! Vi gick inom Gina trico och Niki ger mig tur! För jag fann mig två tröjor och en klänning för 150:- Klänningen kostade egentligen 150 :- men eftersom någon dummis satt på lappen 49:- trodde jag ju det .. men då var kassörskan underbar och gav mig den för 49:- HELT GALET!!

Självklart var det svart men underbart fiiiiin. Sen var det bara köra hem och nu har ajg hjälp min kära mor som ska ha kalas för henne ikväll. Jag sitter och funderar på hur mycket kläder som kommer behövas för att jag inte ska frysa ihjäl utomhus.. Mycket har jag kommit fram till, otroligt mycket!

Får se vad kvällen ger.. jag ska iaf undvika läsk och godis och tänker låsa in mig på rummet när det kommer fram. Mina KG ska bort och det är sååå roligt när man ställer sig på pallen och ser att man gått ner. Nog tjatat.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar