tisdag 9 februari 2010

' åååååååh

Vilken totalt värdelös dag det varit. Trött på att åka till skolan för en lektion och vänta på en annan i fyra........ timmar! Åkte hem, får absolut inte glömma att sjukanmäla mig. Kommer inte mitt csn är jag dödens..... riktigt dödens!!!! Åkte hem, gjorde lite mat kollade one tree hill grät floder och mådde ännu lite värdelösare.
Benneth kom hit och snackade lite .. han är kvällsposten och mamma aftonbladet. Efter det städade jag mitt rum och ville bara sätta mig ner och gråta.

Nu är allt städat udan och väck.. det känns som någonting saknas och det gör det också. Ändå får jag en konstig känsla att det inte går att fixa till igen. Varför är det så? Varför ska allting bli så konstigt efter man gjort slut? Har aldrig riktigt fattat det, jag menar man har ju ändå tillbringat så mycket tid med den personen. Så varför måste man bryta rakt av och sluta höra av sig? Kan inte allt bara vara som vanligt att man pratas vid då och då och kan skratta och ha kul ändå? Istället är där bara tystnad och en konstig stäming. Ibland blir jag inte klok på saker och ting.

I alla fall, så duktig har jag varit idag. Nu deppar jag över att ingen vill med och simma och det betyder : antingen får jag åka och simma själv (vågar jag det) eller får jag ta på mig och gå ut i kylan och gå. (har jag skor till det) ... måste på något sätt hitta ett sätt som gör så att jag rör mig (den meningen blev konstig)


Får se vad jag gör... snart helg igen känns det som hahah


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar