onsdag 17 februari 2010

' maybe

Jag vet verken ut eller in och vill bara resa bort för ett tag. Få rensa ut allt för att kunna ta in nytt. Kanske är det mitt eget fel att jag känner mig så osäker som jag gör just nu. Kanske är jag bara löjlig som oroar mig för ingenting. Kanske. Jag vet att det var jag som inte sa något, ändå är det jag som är rädd. Förstår mig inte på mig själv... blir bara trött!

Dagen har varit åthelvete och jag är så sjukt jävla glad att jag kan få ta sov morgon imorgon. Varit på dåligt humör hela dagen och tyckt allt är pest och pina. Så är glad att Emma övertalade mig att åka med henne hem från Halmstad för det gjorde mig en smula glad igen. Snart blir det träning och jag förstår inte hur det ska gå när jag har så ont i min kropp. Får se får se...


tänk innan du talar.. tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar