onsdag 17 februari 2010

' glader

Nu har jag äntligen fixat några frågetecken och det känns mycket lättare. Känns som den där stenen lyft och det är skönt. Jag frågar mig också om jag verkligen ska fortsätta med fotbollen. Tycker bara det ger mig en jävla massa besvär. Jag är inte bra längre och kommer aldrig bli så bra som jag en gång var. Har inte viljan längre och mina fötter klarar inte av det. Varje gång skulle jag kunna gråta över att jag är så besviken att få gå av för det gör så jävla ont. Det spelar ingen roll hur mycket övningar jag än gör för det funkar ju inte. Vi får se, vill verkligen inte. Samtidigt som det känns så jävla tungt att hela tiden få förklara sig och folk inte fattar.

Nej jag har inte den bästa konditionen men så dålig har jag inte. Framför allt inte nu när jag tränat som en gris de här 3 veckorna. Ja det är tre imorgon. Galet var tiden går fort. Imorgon ska jag jobba sen ska jag sova själv... det är det absoluta värsta jag vet, bara så jävla ensamt! Men ska försöka tvinga någon att sova här, kan till och med köra dem vart de än vill bli körda. För imorgon får jag bilen i nästan 1 ½ veckan.. Om det ska bli skönt!!!!!!!

Ihelgen blir det bara fest en dag som det ser ut nu. Måste tänka på lever och sprit är inte nyttigt för min kropp. Blir ju så sjukt bakis. Sen nästa igen är det jobb sen är det den 6.... OM jag längtar!! Dock tycker jag att det är piss, tvi och fan att den antagligen inte alls kommer bli som jag tänkt mig. (Man ska inte ha förhoppningar) De är bara skit.


Annars är jag glad för en annans skull, väldigt glad faktiskt. Det förtjänar du <3.


Sen är jag en dålig flicka....... men jag skyller på att man måste ha det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar