tisdag 16 februari 2010

' make a change.

Idag har jag varit dukitg simmat 50 längder, pantat burkar, åkt till apoteket, städat och ska snart ställa mig och göra lite mat. Har fortfarande inte bestämt mig för vad det ska bli, men tror att det kommer bli tonfisksallad eftersom jag tydligen ska äta fisk 2-3 dagar i veckan för att få i min protein (eller om det var vitamin) haha jag vet faktiskt inte. Så får väl göra något utav det skulle jag tro.
Har träningsvärk i min mage sa ju att jag inte skulle kunna skratta igen. Det bevisade sig att det skulle stämma.

Nu är jag ganska trött, hade tänkt ta en promenad men ska göra lite projektarbete istället är det tänkt. Sen får vi se vart kvällen bär helt enkelt. Längtar fortfarande till helgen och torsdag då jag får biiilen. Får och får, men låna den i lite mer än en vecka. Kommer sitta ganska fint!

Nej nu ska jag rota bland alla saker och mäta upp allt skit. Att gå ner i vikt är inte bara jobbigt det är en jävla massa tänkande och räknande. Fast jag tycker det är ganska kul :)


lycklig och glad :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar