måndag 15 februari 2010

' boooring.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett leende som gjorde hela min dag :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: väntade på att klockan skulle bli 9 så jag kunde gå upp.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrattade

Det sista du sa högt: Jag ska.

Det senaste någon sa till dig: Glöm inte att sjukanmäla dig imorgon

Vad har du druckit idag: enbart vatten

Vad var det senaste du åt: fisk och morötter.

Vad var det senaste du köpte: soltid?

Vad är det för väder hos dig nu: snöfall.

Godaste glassmaken: gillar inte glass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja mer och mer.

Sover du tungt: absolut inte..

Drömmer du mardrömmar: händer

Favoritklädsel: Älskar alla klänningar :D

Favoritlåt just nu: fight for this love- Cherly Cole.

Vad ser du om du tittar till höger: en soffkudde

Vad gör dig glad just nu: Underbart fina människor.

Vad ska du göra härnäst: krypa ner i sängen och slänga iväg ett sms till syster.

Humör just nu: trött

Favoritgodis: blir nog gott och blandat

Kläder just nu: Bekvämt. Mina underbara pyjamas skjort och ett linne

Sommarplaner: Jobba och leva livet.

Hur många kuddar sover du med: jag har fyra i sängen men sover med två.

Spelar du något instrument: nej, kan lite piano :)

Morgon eller nattmänniska: Natt. jag vet inte eftermiddag?

Vad är viktigast för dig: Att vara glad och vara omringade med fina människor.

Är du kittlig: jätte...

Snarkar du: Jag trodde inte att jag gjorde det.. men ibland händer det att man blir väckt för man har andas "högt" eller snarkat men nej det tror jag inte ;)

Stjärntecken: jungfru.

Äckligaste insekten: Alla kryp är äckliga.

Längtar du mest efter just nu: just nu helgen, annars sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar