torsdag 4 februari 2010

' alot like love.

Sov knappt någonting inatt heller, något fel på mig! Så var dödstrött i morse, men bara att pallra sig till skolan. Foto - tänka sig att jag fick fixat mina bilder.. är lite si och sådär. Jag nöjer mig med ett G, men kanske jävligt dumt om jag nu kan få VG.. jag är äckligt lat!! Jag får se hur det blir. Efter skolan funderade jag och mamma vad vi skulle äta hon tyckte fyrkanten (snabbmat) jag vägrade, så körde vi inom shell för att se om de hade någon sallad.. nix. Konsum, nix! till sist så tyckte jag att jag kunde äta en knäckemacka, men det fick jag inte. Så blev lite nudlar som inte alls var goda. Sen fick jag hoppa i mina kläder för att sticka på "gymapn" Styrketräning och kondition. Jag är helt död i armar, mage och ryggen? Men herrejisses vad roligt det var så ska köpa medlemskap redan imorgon så är jag tvungen att gå. Nej, men det var riktigt kul!!

Sitter här nu och det känns som magen ska vända sig ut och in och min puls har varit i högfart hela dagen... Undra hur mycket jag kommer sova inatt?! Funderar på att gå ut och gå en runda, men jag tror passet faktiskt räcker idag. Så blir nog att sola lite istället.

Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra.. kanske supa ner mig under bordet eller dansa till all fin musik. Blir i alla fall simning så ska ta med badkläder så jag kan gå direkt till simmhallen efter jag hoppat av.

Det kommer och gå jag har gett mig fan på det!!!!!!!!!!!


PUSS
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar