torsdag 18 februari 2010

' jävla torsdag!!!!

Den här dagen har bara varit skit! Gick ut och gick en timme. Bara att 1,5 km fick jag springa i snö i motvind. Ja ni kan ju själva tänka er hur jävla kul det var. Ännu roligare var det att börja frysa så man skakade när man kom in. Jätte kul! Att också vågen är cp, kanske inte konstigt att jag tyckt det varit konstigt. Den ska till skroten och imorgon ska jag väga mig hos kära pia! Tack vara måttband vet jag att jag gått ner men ändå!!!! Jobbet.. han vara där en kvart till ATG pajade. Ringde niklas en gång.. han kom. (fick lösa problemet själv) ... tack!!!!!!!! Ringde niklas andra gången han kom .... fick nästintill försöka fixa det då också. Jag hatar allvarligt talat mitt jobb. Kommer in en så jävla äcklig människa som frågar om jag vill dela säng med honom. Jo men verkligen 150 kg och as het!

Jag är arg!!! Märks det? Kom hem till ett tomt hus, är inte bara tråkigt det är åt helvetes jävla ensamt! Något positivt är att jag skrattat åt en massa sms idag och bestämt mig för att skapa en SMSBOK istället för att ha alla på mobilen. Tycker det är kanske fiffigt så slipper inkorgen bli så jävla lång!


Annars? Bilen står i garaget och jag kom hem och mina nya älsklignar är plogbilen. Kanske borde skaffa mig en sån karl istället :) Får nog tänkas över, kanske kan ha dem under vinertid sen dumpa dem till våren, ja varför inte. Tycker också att man borde få ha två. Eller i alla fall lägga ihop människors egenskaper och fixa drömprinsen. Kanske inte funkar.. synd!!

Jaha vad ska Cornelia göra nu, jo hon ska tända en massa lampor sätta på så många saker som möjligt så det slipper vara så tyst. Skulle egentligen åkt och solat.. men tanken på att ligga där uppe själv har alldels för många skräckfilmer fått mig att avstå.

Imorgon är det fredag och jag ska festa. Lördag också... för vet ni vad jag ska faktiskt vara nykter hela nästa så då kan jag köra röven av folk så det så!


you change your fucking mind day by day.. and i'm sick of if!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar