torsdag 18 februari 2010

' hur ska man veta?

Precis fått i mig en knäckemacka och snart blir det att ta på sig alla kläder för att gå ut och gå. Då kommer min fråga, hur mycket kläder ska man ha på sig egentligen? För jag tar alltid på mig för mycket eller för lite. Så idag är det ett ganska stort problem för mig. Tycker att mamma kan komma upp så hon kan hjälpa mig att bestämma mig. Har träningsvärk som fan i magen, men ganska skönt ändå. Idag blir det jobb det var riktigt längesedan nu, men pengar är bra. Sen står bilen på uppfarten och kan köra när ja vill (okej det har jag kunnat göra nu också) men slipper ha dåligt samvete över att mamma inte haft någon bil på vääädligt länge nu.


Nu blir det ut i snön.. kallt! Ha en bra torsdag för imorgon är det helg igen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar