tisdag 23 februari 2010

' it's impossible

Jag kan få dig att le när du är nere. Jag kan få dig att skratta när du är närma på att börja gråta. Jag kan få dig arg, ledsen och irriterad. Jag kan få dig svartsjuk och sur. Jag kan få dig förvirrad, hopplös och självgod. Jag kan höja och sänka ditt självförtroende. Jag kan få dig att tro, samtidigt som jag kan få dig att undra. Jag kan få dig bra, samtidigt som jag kan få dig dålig. Jag kan få dig att förstå, jag kan få dig att frågasätta. Jag kan få dig lycklig, samtidigt som olycklig. Jag kan få dig att känna dig älskad och oälskad. Det enda jag inte kan få...

Jag kan inte göra dig till min, det är omöjligt.

För jag kan inte få dig att se på mig i en folkmassa, jag kan inte få dig älska mig framför alla. Jag kan inte få dig att hålla min hand inför människor. Jag kan inte få dig att trösta mig. Jag kan inte få dig att vara med mig. Jag kan inte få dig att välja mig. Det är omöjligt.

Har försökt.. men kan fortfarande inte få dig att bli min.
Det spelar ingen roll om jag kysser så som du kysser.
Om jag skrattar åt det du skrattar åt.
Om jag gråter tillsammans med dina tårar.
Om jag alltid är där.. det spelar ingen roll.

För hur ska jag få dem att förstå, de vet ingenting om oss två.



/massa låtar tillsammans med mina egna ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar