tisdag 23 februari 2010

' I LOVE YOU MAN!

Gud måste älska mig en smula i alla fall.

Jag är glad glad glad glad över att min klänning fanns på väla och den är i mina händer imorgon! Älskar det, det betyder att jag numera har tre alternativ! Tre klänningar att ha de närmsta festerna. I LOVE IT! Nu är det bara hårdträning som gäller om den ska sitta som jag vill. Skulle egentligen åkt in och simmat men efter jag insåg att jag låg -500 så var det inte längre ett alternativ. Så körde och hämtade posten hos moster och vattna blommerna. Sen kollade jag om det var skottat och de var det! Så tog bra på mig och gick ut och gick 6 km. Känner mig duktig som gick det på mindre än en timme. Fast min högra fot gråter. Så fattar fan inte hur jag ska kunna träna imorgon..

Kanske blir det att åka och kolla fotboll får se... krävs bra jävla övertalning om jag ska ge mig ut. Vi får se, vi får se. Jag måste berätta något roligt jag gjorde igår. Jag var heldepp för det inte blev någon träning så jag tog fram rockringen och rockade loss.. men efter en halvtimme så insåg jag att jag nog måste träna lite mer för att hålla den uppe lite längre. Jag såg antagligen skit rolig ut men kul var det. (det är även bra träning, tro det eller ej)

Idag blir det lite situps och bara sallad. Fuskandet ihelgen har fortfarande inte gett resultat så får ligga extra lågt nu så det inte kommer smygandes... fyy!
Även gjort ett arbete idag också... WOOHO! Så blir bara solning och göra lite på projektarbetet sen blir det nog sängen.


Förtjänar inet dina fina ord <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar