tisdag 23 februari 2010

' Gud måste..

Gud måste verkligen älska mig denna veckan!!!!

Fixat löneförhöjning, fått kanske ett nytt jobb, fått min klänning. Gått ner lite till i vikt och mår äckligt bra. Jag är glad glad glad och återigen glad. Så blir väl till att provjobba nästa vecka skulle jag tro, sen får vi se hur det går. Kanske inte alls passar mig eller så passar det kalas. Det blir nog fint som fan!! Jag är i alla fall glad att en liten framtid är på väg..

Nu ska jag snart lägga mig i solariumet och tycka det är väldigt läskigt... antar jag!! Har också bränt årets cd till bilen så vill knappt gå ut den. Snart ska den tillbaka......... JAG VILL INTE, JAG VILL HA DEN!! Den passar mig perfekt!


Ibland är det inte bra att få saker utan att kämpa för dem. Fast det är också dumt att klaga.



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar