onsdag 24 februari 2010

' bra som fan.

Åkte till Ida och passade hennes systerbarn med henne. Jag förälskade mig i sötsaken på 6 månader som bara skratta hela tiden och som inte grät när jag höll henne. Så hon lekte jag med mesta delen och fick henne till och med att somna på min arm. Fast det slutade med att den också somnade.. tung bäbis (som man inte får kalla den egentligen) Sen körde jag syster hem och racade med någon som skulle verka cool. AS coolt att en brud som nyss fått körkort tar din bil med en liten liten.. vafan är det jag kör nu igen? Haha nu har jag glömt det men något är det iaf. Mer herregud kan fan inte komma på det!!! Skitsamma. Sedan slängde jag ihop lite mat sen sprang jag och tränade (även om jag hade tänkt hoppa den) Nu känner jag mig helnöjd.

Kanske glad att matchen jag skulle tittat på idag blev inställd för var inte så sugen på att stå och frysa. Även bowlingen struntade jag i. Min ekonomi säger nej och orkade verkligen inte. (jag är en tråkig person, jag erkänner) Jaja, det är jag det och jag gillar det.

På fredag ska jag iväg och kolla balklänning och jag vill inte! Har fortfarande inte nått mitt mål och kommer bara känna mig ful i klänningen så VILL INTE! Mamma har tvingat mig... så får väl i alla fall kolla. För övrigt får jag iaf på mig ett par jeans jag inte fått på mig på 2 år och de sitter fint som fan. Men fortfarande långt ifrån beachen 2010. Fast är en bra bit på väg :)

Min klänning är också i ränneslöv fast inte i mina händer så får väl hämta den imorgon och önska att den sitter så som jag vill!!! :D Då blir jag väldigt glad.


Nu ska jag göra något annat än sitta här.

Saknar någons armar ... men snart så :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar