lördag 20 februari 2010

' Friends with benefits

Låg en halvtimme i morse och funderade på om jag skulle spy eller inte.. Det var inte det roligaste ögonblicket i mitt liv. Sen satt jag i bilen och kunde knappt prata... om där nu fanns något att säga? arg på plogbilen och de som skottar att hela vår jävla infart och väg var 40 cm snö på. Så där gick jag och såg riktigt dum ut i mina högklackade skor. Sen slängde jag mig i sängen och försökte verkligen sova till 12 men det verkar omöjligt de här dagarna.

Så gick upp och drog en lögn som gick. Ibland är det dumt att man inte kan säga sanningen. Så är det ibland.. Gårdagen var riktigt jävla lyckad från att börja så dålig till att bli såbra. Tack som fan! Speciellt till Emelie hon gjorde halva min kväll!

Nu ligger jag här och mår bättre .. med många anledningar. Ibland är det ganska fint att vara jag. För jag har världens roligaste och skönaste vänner. Mitt liv är riktigt bra nu, riktigt bra! Sen finns det alltid saker som kan bli lite bättre.. men så är det väl alltid?

Ikväll blir det fest hos - Den underbara <3 .. ja han har döpt sig så på min mobil i verkligheten heter han bara Marcus. Sen blir det antagligen Halmstad.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar