lördag 20 februari 2010

' hångel.




Ikväll ska det förtäras alkohol och lite hångel. Det är vad dem säger i alla fall. Jag har andra planer jag. Jag mår bra igen, förutom att lever skriker en aning men jag försöker strypa den. Snart blir det en bilfärd till veinge och hämta lite saker. Sedan är det bara fix, in på middag och förfesta. Ser ut att bli en mirakelspektakel kväll. Cornelia gillar och är i form. Tycker det är lite tråkigt att mina kvinnliga vänner dissar mig för en nykter kväll... i n t e o k e j!

He's not that into you... Jag tror det är den bästa filmen på evigheter!

Får se vad kvällen leder.. där finns många möjligheter och alternativ så jag får se vilket jag hoppar på. Can't KISS N TELL.


H å n g e l - l e d e r - t i l l - s e x - s ä g s - d e t...

Jag säger något annat för självklart ska man sticka ut i mängen.

Så ha en bra lördagskväll för det ska i alla fall jag ha.

P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar