onsdag 20 januari 2010

' tom eller bara trött?

Skulle kunna somna medan jag skriver detta, men måste hålla ögonen öppna till min telefon ringer och jag får höra älsklings röst. Tänk att en enda röst kan få hela världen att snurra igen. Jag får skuldkänslor när jag tänker på mina vänner som jag inte träffar så ofta. Samtidigt, så tycker jag att de borde förstå. För de flesta har haft det jag har i flera år, jag har precis fått det. För det är inte det lättaste att balansera, även om jag hade kunnat vara bättre.

Man märker så snabbt vilka som alltid kommer finnas och vilka som går mer och mer förlorade. För en vän är det finaste man kan ha, det kommer jag alltid att tycka. Samtidigt så borde man inte behöva välja. Men jag ska bli bättre, ska ta vara på allt jag har och som betyder.

Detta året kommer inte bli som något annat år.. för en gångsskull, känns det spännande. För jag vet inte vad världen har ett erbjuda mig än.


PUSS
CK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar