onsdag 20 januari 2010

' insperation?

Var nervös som ett as både igår och imorse. När jag satt mig i bilen i morse trodde jag att jag skulle spy, haha jag är sån mes! Men nu är det klart, så nu har jag uppkörning och uppskrivning bokad. Ouu blir nervös bara jag tänker på det, men nu känns det i alla fall som jag verkligen är på väg någonstans.

När jag kom hem skulle jag fotat, men skridskobanan var stäng och inga ungar i backen och så dog min idée. Så nu sitter jag här och funderar på vad sjutton man ska göra till "resefoto" till imorgon. Ingen jävla susning, men får försöka lista ut det.

Skulle tränat idag, men 2,4 minus.. nej! Har tusen andra saker jag behöver göra. Blää! Imorgon blir det körning och redovisning. Även om vi/jag inte har något att redovisa. Löser väl sig alltid.

Nej nu ska jag klura ut något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar