torsdag 21 januari 2010

' en dag kvar

Haft världens underligaste dag, började med att jag inte kunde hoppa på bussen för min plånbok var borta. Smått panik ringde jag efter syster som körde mig till körskolan. Körningen gick USELT!!! Vet inte när det gick så dåligt sist, bajs också!! Sen var det hem, så somnade jag på soffan och det var riktigt härligt.

Jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba 3 h på Måndag. Självklart efter jag beställt kläder för 1600:- men herrejisses vad snygg jag kommer vara till sommaren. Fy vad jag är trött på vintern orkar inte gå och frysa hela dagarna. Har också fått urininfektion (antagligen) sådär lagom kul. Ni som haft det vet, pain in the ass! Inte för det är så farligt, men att gå och kissa 5 gånger på en natt är inte okej. Eller att gå och kissa 20 gånger på bara 6 h. Lite kul är det allt, eller om jag tänker efter nej.

Idag ska jag också försöka att inte somna ifrån min älskling som jag tycks göra hela tiden. Vi ser varandra 20 minuter per dag. Fast jag är glad att jag får träffa honom överhuvudtaget! :)

Nu ska jag göra något vettigt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar