söndag 24 januari 2010

' söndag.

Jag hade kunnat döda för en burkläsk! Så nu vattnas det i munnen på mig till Niklas kommer hem med en. Att vara bakfull är ett slag i magen alltså. Inte så farligt ändå, men det är långt ifrån okej. Förstår inte hur det kommer sig att jag alltid blir så förbanat jävla dålig.

Födelsedags firandet var trevligt, nytt folk är alltid härligt. Sedan drog jag ut till Halmstad i alla fall. Hade skit kul på Robert's men det var också det. Sen gick vi tll The Corner för att hämta upp resterna. Ibland blir jag så jävla trött på folk och deras dubbelmoral. Förstår mig inte på vissa människor och har helt enkelt slutat försöka. För varför ska man vara med vänner man inte mår bra av att umgås med? Nej det är bättre att lägga energi på dem som betyder istället. (min åsikt)

Kom i alla fall hem långt om läge, tyckte så synd om Julia <3 Nu sitter jag här och tycker att Halmstad ( i alla fall The corner ) är så äckligt jävla överskattat. 18-20 åringar som ska slåss och tänker med kuken. Jomenhallå, stick!

Nu drog jag alla över en kant kände jag, men är bara trött på folks äckliga beteende och att man fan inte har någon respekt för andra människor! Så tacka fan gör det härliga umgänget jag hade runt omkring mig igår. Emma är guld värld!

Tog ledigt nästa söndag, det ska bytas. För underbar, halmstad? ÖHNEJ!

Så ikväll blir det trerätters och jag hoppas älskling kommer hit och spenderar natten med mig. Skönt att få träffa honom, behövs! :)


Nu ska jag dö, sedan blir det körkortsplugg, sedan naturvetenskap... dödamig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar