söndag 24 januari 2010

' HAHA

Haha, jag kan verkligen inte sluta skratta. Jag har läst om kissies tidigare men aldrig kollat in hennes blogg. Så idag när jag ligger här och mår skit tänkte jag gå in och kolla och jag kan inte begripa att folk läser hennes blogg. Efter att ha tittat på videoklippat så kan jag inte annat än asgarva.

Idag blir man känd för att inte göra någonting, hell yeah! Måste erkänna att jag fortfarande sitter och små fnissar. Kanske borde det vara något att spela in sig själv med mobilkameran och påpeka hur snygg man är, och fnissa över att man är småfull. Herregud säger jag bara, vart fan är vi på väg?

Jag höjer hatten gör Gynning! Hon är den enda människan värdig att ha en blogg. Hon är ju smart och har humor. Blondinbella och kissies ... jag vet inte, jag vet bara att de var sista gången jag kollar någon av deras bloggar eftersom de får pengar för varje klick de har.

Man ska faktiskt inte skratta på andrasbekostnad. Det har jag fått lära mig sedan liten, men allvarligt? Vart sjutton är vi på väg? (kvinnorna) skriva om en jävla bröstförstoring vem bryr sig?

Jag har inte emot människor som opererar sig, medan jag själv aldrig skulle lägga mig under kniven. För jag bryr mig inte om ifall jag är platt. Tror ingen annan har ont utav det heller för den delen. Men om man nu kan må "bättre" genom att operera sig så visst, även om jag inte tror på det.

För om vi tar brösten, ligger allt självförtroendet på utseendet? Nej, för vad jag lärt mig så är det något man har eller inte har. För efter du gjort brösten så finns där något annat som får dig att må dåligt över något annat. Som sagt tror helt enkelt inte på det. Sen tummen ner för kissies och hennes blogg.

Tummen upp för att jag kan vara uppe idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar