lördag 23 januari 2010

' skärpning.

Bara för att min mamma är underbart snäll! För hon lånade ut pengar till fattiga lilla mig. (kan vara för niklas tagit mina pengar) men eftersom jag inte har några bevis så kan jag inte säga att det är så. Fast mina pengar borde kommit in på hans konto! Skit i det, har i alla fall pengar till kvällens aktiviteter.

Snart ska jag dricka min första shoot tequila by myself. Känns sådär, men vad gör man inte för att komma i stämning?! Min outfit är nästintill klar. Känns skit bra!
Jag fasar redan för morgondagens bakfylla.. men jag ska plugga körkort som bara den. Så jag kan köra min bil den...... haaha.

Saknar min älskling en pytte liten smula också, speciellt hans pussar <3

NU ska jag inte skriva mer för idag.
Hoppas alla får en underbart bra daag :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar