söndag 24 januari 2010

' salta tårar

Det är skönt med människor som förstår utan att ställa en massa frågor. Det känns som min värld håller på att rasa samman och jag har ingen lust att le idag och säga att állt är bra. För idag är det inte bra, idag vill jag bara sitta hemma och fundera ut en lösning. Så har man världens underbaraste vänner som kommer hit och försöker lösa ut en tillsammans med en.

Jag sitter fast och jag kommer inte loss. Alkohol gör bara saker och ting värre det förstod jag för längesedan och en bakfylle dag gör bara allt ännu mer deprimerande. Även om morgondagen kanske kommer vara vit så låter jag söndagen vara svart.

Så här sitter jag och planerade just en spontan kväll om man nu kan planera något som är spontant? Världens bästa Emma kommer hit och kanske ikka. Det var inte igår. Behövs, behövs mer än väl.

Jag är bara trött, trött på att vara ett jävla andrahandsval!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar