måndag 25 januari 2010

' Pause

Här sitter jag och drar mig smått i håret över min uppgift jag ska göra. Inte över att den är svår, bara tråkig. Hur sjutton kunde jag sitta timmar förr och plugga när en halvtimme gör mig galen. Måster verkligen bli bättre på det här. Har en fråga kvar och ska försöka att inte överarbeta arbetet med det menar jag.. ska försöka att nöja mig med ett G om det nu är ett G arbete de blivit.

Herrejisses må jag säga, det är något seriöst fel på mig. Antagligen fått bloskatar? tror inte det stavas så.. men vem bryr sig. Igår kissade jag nog ett 30-tal gånger. Sen fyra inatt började det igen. TRÖTTSAMT! Så gick ner och la mig i soffan istället. Tyckte synd om älskling som sov som en stock medan jag vände och vred mig hela tiden.

Ja herregud vilket humör jag varit de senaste dagarna, förstår inte hur Henrik står ut. Eftersom jag knappt står ut med mig själv. Så idag måste det bli ändring. Så ska göra sista frågan sen ut och gå och få lite friskluft. Sedan blir det plugg på högnivå igen och jobb ikväll.

Nej, åter till pluggandet..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar