tisdag 26 januari 2010

' KALLT

Jag avskyr verkligen det här vädret! Usch, fick precis hem några utav mina kläder jag beställde. Så nu vill jag ha bruna ben, snygg bränna. Lite ljusa slingor och bara slänga på mig en klänning och gå i gräset. Herre min gud vad jag längtar. Hatar snö, det är kul i max två veckor. Inte över en månad. Att frysa när man ska stå och vänta på bussen är hemskt!

Efter jobbet igår åkte jag till baby, han var dum eftersom jag är så snäll. Nu var jag dum, som sa att han var dum. Som det kan bli, tycker om honom ändå. Nu sitter jag, nej jag ligger faktiskt här och har ångest. Ångest eftersom jag inte rört mig på evigheter och att jag ryser bara tanken på att gå ut och gå.

Om jag hade haft körkort nu så hade jag åkt in till simmhallen och simmat några längder, för simma är något jag kan göra själv. (alltså utan sällskap) Men nu har jag inget körkort så får väl sätta mig och plugga på det antar jag och börja med min svenska fördjupning... åh först ska jag bara läsa sofiesmode.


Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar