söndag 31 januari 2010

' jag lever

Jag tackar jesus, gud och ja vem man nu mer ska tacka att jag lever. Benneth ska aldrig mer få köra när jag är i bilen. Sen biljävlen som kör rakt ut.. GALET! Jag gillde att det lät som vi var än två tjejer i bilen.

Har verkligen bara legat och spytt idag. MUMS! Fattar itne riktigt min teknik, man borde ju spy på kvällen.. eller? Ingen förstår heller hur jag fick ner allt, kanske hade varit bättre om de gömt min sprit i allafall.. Men Juiceagroggar är fina grejer!Sen träningsvärken som man har idag är fan inte okej! Går ju som jag skitit på mig eller som benneth sa fått en fetballe i mig. Gud sjukare sällskap får man leta efter och tänka sig att ajg är kusin med det djuret.

Fick ner kycklingtallriken och har än inte fått upp den. Men man ska aldrig säga aldrig. Ikväll blir det chill med Emma. Hon måste rätta till lite saker så jag slipper ha ångest. Hon är så van så hon får fixa det. Hahahaha.
Jag ska också plugga körkort som en jude och funderar på att åka till laholm tidigt imorgon och plugga.

Det känns skönt att vara tillbaka igen. Det största tacket ska Emma ha som aldrig, aldrig svikit mig eller sagt att jag varit tråkig!! Så du är fan guld värd och alla vet att när vi festar ihop så blir det spontangrejer och det är de som förgyllar våra kvällar. Tack för att du är du <3


PossPoss

/ C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar