söndag 31 januari 2010

' Ojojoj.

Emma fick bästa idéen om att jag skulle med henne och rida och vara där hela dagen. Självklart var jag på. Så var bara att leta upp mina ridbyxor som jag hade i 6:an. Men de gick på, tight som fan var det. Vi (Emma) mockade stallet och jag gjorde mina försök att ge hästarna mat. Sen var det ut i ridhuset där vi även träffade på josse.

Till en början var min häst lugn tills den började sparka bakut (jag skulle ha den snälla hästen hette det) hahaha. Men herrejisses vad roligt det var. Sen tillbaka, till emma där förfesten skulle va. Sonny, Jenny och oskar undrade om vi inte ville äta tacos. Självklart ville vi det. Så vi flickor stod för att skala och fixa allt. Jennys vitlökssås och emmas köttfärs .. gjorde oss ALLA väldigt törstiga!

Sen kom Kjelle, Smittan, ragge, patrik, ida, m, julia, dessan, tilda. Hoppas jag inte glömt någon nu. Sonny, Marcus och Oskar borde ha en klack i huvudet efter de lurade mig att min dricka var slut! Då var jag inte mitt gladaste jag.

Cornelia blev kalasfull och hade skit roligt, så vi tackar som fan för igår!!!!!
Halmstad... så långt kom jag inte riktigt, Benneth hämtade upp mig sen när han körde tillbaka från halmstad. Så länge blev det hockey och massa musikkanaler och skratt.


Idag...... lite ångest, bakfull som ett svin då jag redan spytt. Ska man inte göra det på kvällen? tydligen inte! Så här sitter jag och mår underligt nog väldigt bra.
Jag gillar kloka personer som talar lite vett i en!!!!


PUSS

/ C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar