torsdag 28 januari 2010

' imorgon..

vill jag se en smula bra ut.

Känner mig riktigt ful, röd om näsan och läpparna. Mina ögon svider eftersom jag antar att jag behöver sömn efter att ha varit uppe i 17 h. Kanske ingenting.. men för mig är det. Eftersom jag fått alldels för lite sömn på två nätter.
Så väntar på att gubben ska sluta så jag kan åka med honom hem till hans lägenhet och somna i hans säng....

Jag tål inte vinter det ger mig näsblod, näsblod och en konstig känsla i näsan. Mitt hår blir livlöst, jag är äckelblek. Får utslag på armar och ben. Blir torr om läpparna och ser allmänt mongo ut. På sommaren har man i alla fall en snygg bränna som man kan leva med. Väck, väck fula dumma snö. Ge mig 25 grader varmt och solsken och solsken. Åh vad härligt det hade varit, man mår alltid bätter på sommaren (i alla fall jag) är en mycket gladare person då. Vinterhalvåret gör mig deppig och har gjort det sedan jag var 12.. eller har jag bara konstiga hormoner?

Nu kan jag inte hjälpa att skratta när jag tänker på mig själv som femtonåring. Hoho så mycket man har förändrats och ändå ingenting.

Oj, ändrade planer.. nu blev jag ännu mer nervös.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar