torsdag 28 januari 2010

' lite vitare

Egentligen borde man inte skriva något när man har en dålig dag. Men jag väljer att göra det ändå. Jag klarade igenom mig gårdagen med lite sömn och många tankar. Idag var en ny dag, på sätt och vis har jag varit pigg och inspererad. På vad, det säger jag inte.

Idag håller jag helg, eftesom vi bara har en lektion imorgon så tycker jag inte det är lönt att åka dit när det är självstudie. Så istället ska jag (tänkt) att åkte med älskling hem när han ska till jobbet. Sedan ska jag väl gå en sådär fyra kilometer för att färga mitt hår... för hade glömt att mamma skulle jobba inatt.

Men det är nyttigt att gå och så jävla kallt kan det inte vara. Får ta på mig som sjutton bara så det ska nog gå bra. Jaha, nu ska jag läsa lite i körskoleboken och försöka få in allting.

Har en klump i magen och vill på sätt och vis inte att klockan ska ticka..
säg att det blir bra, gå inte din väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar