lördag 23 januari 2010

' ett steg i vuxen världen.

Igår hade jag en myskväll med emma och tro om det behövdes. Glad att du finns <3
Sedan åkte jag hem till älskling och satt hos PL & Emelie ett tag, mycket trevligt. Sedan hade jag nog kunnat mörda när jag skulle sova. Dunk,dunk och dunk. Gör så det inte går att sova, så halv fem somnade jag nog. Sju ringde klockan och då var jag inte vid medvetandet. Älskling körde hem mig, sedan däckade jag i sängen till halv 12.

Nu sitter jag här och har provat kanske 12 outfit ändå sitter jag här med ett stort (?) vad fan ska jag ha på mig?! Har massor utav kläder men så är mitt problem att jag inte kan sätta ihop dem till något snyggt.. Så sitter här och har panik! Måste, MÅSTE också gå ner i vikt! Det är ett måste!!!! Ikväll ska jag också ta ett steg närmere vuxen världen, jag ska dricka vin.

Antingen kan det bli bra, eller så kan det gå rent utav helvete. Sist jag drack vin fick jag äckel migrän två timmar senare.. så är en smula nervös inför ikväll. Ikväll ska vi fira EC och Ninni ska bli riktigt trevligt.


Nej nu ska jag söka på google så det kan ge mig lite tips på hur sjutton jag ska se ut ikväll.. ;)

PUSS
CK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar