söndag 3 januari 2010

' <3

Haft två helt tokiga dagar på jobbet, igår var det inget folk. Idag fick jag nästan bara skäll för att atg'n inte funkade som det skulle (fast att jag inte kunde göra något) så var de arga. Blir så trött på vissa idioter. Speciellt trött på mitt jobb som verkligen är skit!

Igår kunde inget bli bättre än att min favorit kom även om han inte var sugen. För kunde nog inte blivit gladare av att se honom. För ibland behöver man bara ha någon nära för att må bättre.

Dagens jobb var som sagt åt helevte 15 grader är inte okej att jobba i. När jag kom hem mådde jag inte så bra och när jag tog feber så hade den även kommit på besök. Fy.. Jobbar man inte så är man sjuk, vad är det här? Att jag inte kan träffa älskling gör dagen bara ännu tråkigare. Fast hade inte velat smitta ner honom och få han att missa sitt (dumma) roliga jobb enligt honom.


Måste småskratta åt mig själv för att jag är så jävla negativ, ska skärpa mig. Behöver bara en kram eller två som säger att allt snart kommer gå över och bli bra igen. Även om den kramen inte kommer ikväll.

Imorgon ska jag i alla fall ta tag i mitt liv och plugga och börja träna för de här extra kilorna gör ju så att man vill fettsuga sig................................................................... såhär mycket! Så nu sätter till och med jag som är den lataste i hela världen igång. För jag vet att jag kan vara bra, ska bara hitta tillbaka.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar